אז מה למדנו על קידום אתרים בגוגל בשנת 2019?

 ב קידום אתרים, קידום אתרים בגוגל

הגיע העת לסכם את מה שלמדנו עד כה בשנת 2019 בעולם התוכן הדיגיטלי וקידום אתרים במנועי חיפוש. מה יכול לסייע לכם לקדם את האתר שלכם, אילו אסטרטגיות עדיין רלוונטיות לאופטימיזציית דפי תוכן וגם אילו תובנות חדשות מובילות את מפתחי מנוע החיפוש המוביל – גוגל, לעתיד הקרוב.

לפניכם כמה ממסקנות המומחים בתחום ה-SEO, בתמצית:

הבינו את קהל היעד שלכם ואת כוונותיו

האם קהל היעד שלכם מעדיף מלל? תמונות? וידאו? אינפו-גרפיקה? התעמקות בעניין זה כיום רלוונטי יותר מתמיד. עליכם לנסות ללמוד ולדעת מראש מה יכול הדבר החם הבא בתחומכם. במידה ותצליחו להעשיר את התוכן באתר שלכם בהתאם למבוקשם והעדפותיהם של הגולשים מבעוד מועד כך ערכו של האתר שלכם יעלה מבחינתם והוא ידורג גבוהה יותר בגוגל ובמנועי חיפוש מובילים נוספים.

ביצוע מחקר מתאים יכול להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל תעדוף גבוהה יותר מצד המבקרים החדשים והקבועים וכתוצאה גם הפופולריות שלכם במנועי חיפוש תגבר.

ארגנו והציגו את המידע באתר שלכם באמצעות Structured Data Markup

מבנה הצבת התוכן והמידע באתר שלכם חשוב כיום יותר מתמיד. גוגל מפתחת שפת סימון תוכן המסייעת להצגת תוכן מסוגים שונים באופן אידיאלי וקריא על ידי הסורקים שלה. שימוש בארגון מידע יעיל בסטנדרט Schema Markup, עליו גוגל עובדת בשיתוף פעולה עם גורמים נוספים מזה כמה שנים, יסייע בקריאות והופעת קטעי מידע מהאתר שלכם במנוע החיפוש ולגולשים פוטנציאליים למצוא אותו.

צילום מסך - Structured Data Markup SEO | פורקוגניטו

סימון שדות מידע בשיטה זו כולל אפשרויות לסיווג מוצרים, מתכוני אוכל, אירועים, טבלאות מידע, פרטי יצירת קשר, הצעות, דירוג סרטים וספרים ועוד.

ככל שתקדימו להיענות לסטנדרטים החדשים ביותר של מנועי חיפוש כך גם לגולשים שלכם יהיה נוח יותר והם יעדיפו את התוכן שלכם על פני תכנים באתרי אינטרנט מתחרים.

צרו תוכן יוצא דופן באיכותו ובערך שהוא מספק

עדכוני האלגוריתם של גוגל משנת 2018 מספקים לנו רמז לגבי כוונותיה לעתיד ומידע לגבי מה חשוב לה יותר ומה היא בוחנת, מתעדפת ומודדת לצורך דירוג באינדקס העצום שלה. כחלק מרכזי מפעילותה היא יוצרת דרכים להבחין ולהבדיל בין תוכן ברמה ירודה לבין תוכן אמין, בעל עומק ואיכותי המספק ערך ותשובות רלוונטיות למבצעי השאילתות במנוע החיפוש, הגולשים, הלא הם קהל היעד שלה עצמה ומתפקידה שלא לאכזב אותם.

פעלו על-פי אסטרטגיה הכוללת תוכנית ועשו כל מאמץ לשפר ולשדרג את כל סוגי התכנים בבלוג או האתר שלכם. אחת השיטות המומלצות היא יצירת תוכן כלשהו המספק פתרון או מענה לבעיה. היו סמכות בתחומכם.

שפרו את האחסון וביצועי האתר שלכם

מהירות האתר שלכם, המושפעת יותר מכל מאיכות שירות האחסון בו אתם נעזרים להצגתו, היא לא עוד מאפיין משני עבור הדירוג שלכם במנועי חיפוש אלא גורם מרכזי במיוחד. על-פי פרסומיה והצהרותיה של גוגל באתר המפתחים ובבלוג שלה, עליהם תוכלו להרחיב את הקריאה כאן, חוויית הגולשים היא העיקר, ועל-כן טעינה איטית של עמודי התוכן שלכם ללא ספק משפיעה על איך שגוגל רואה את האתר ואת מקומו בסולם הדירוג שלה. הגבירו את האמינות שלכם בעיני הקהל שלכם על-ידי אחסון האתר בשרת מהיר ביצועים והקטנת זמני ההמתנה, אם לוקח יותר מ-3 שניות להורדת תוכן העמוד כולו יתכן שתדורגו נמוך יותר.

על-פי תוצאות מחקרים שפורסמו, אחת מרשתות המדיה החברתית הגדולות בעולם, Pinterest, המכילה מאגר גדול של תמונות, הגדילה את התנועה לאתר שלה ב-15% לאחר שהפחיתה את זמני ההמתנה (Wait Times) ב-40%.

 

לחזרה לדף הבית

מאמרים אחרונים
צרו קשר

השאירו הודעתכם ואנו נשוב אליכם בהקדם.

פרסום בגוגל אדוורדס - פורקוגניטו: אתר הבנייה שלכם באינטרנטקידום אתרים בגוגל מחיר | פורקוגניטו