קידום אתרי וורדפרס בגוגל

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר לאתרי אינטרנט. יש לה קהילה ענקית שפיתחה תוספים וערכות נושא כדי להפוך אותה ליותר ידידותית למשתמש. המערכת האקולוגית של וורדפרס היא כל כך עצומה שזה יכול להיותקל לקדם את האתר שלך בגוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בעולם, וישנן דרכים רבות לייעל את האתר שלך עבורו. אלו רק חלק מהם:

דברים חשובים באתר וורדפרס לקידום האתר שלכם

– צור אתר איכותי עם תוכן חדש

– השתמש במילות מפתח בכותרת, בתיאור המטא ובכתובת האתר

– ודא שהאתר שלך נטען במהירות ושאין בו שגיאות

– השתמש במדיה חברתית כדי לשתף קישורים לאתר שלך

קידום אתרים בגוגל הוא דרך מצוינת להגביר את הנראות של אתר. עם זאת, לא ניתן לעשות זאת מבלי להשתמש בכמה טכניקות SEO. יש כמה תוספים שיכולים לעזור עם זה. תוסף אחד כזה הוא Yoast SEO שמציע תכונות כמו מפות אתר XML וכותרות עמודים. קידום אתרי וורדפרס בגוגל הוא נושא חשוב מאוד. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות SEO.

למה לבחור דווקא בוורדפרס לקידום האתר?

אתרי וורדפרס הם בחירה מצוינת עבור חברות רבות בגלל קלות השימוש ואפשרויות ההתאמה האישית. עם זאת, אם אתה רוצה שהאתר שלך ידורג טוב בגוגל, עליך לקדם את האתר שלך בגוגל. וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות ביותר ברשת. זוהי תוכנה חינמית וקוד פתוח המאפשרת לך ליצור אתר או בלוג. ה-CMS התפתח לכלי רב עוצמה שמציע תכונות רבות, כגון ערכות נושא, תוספים, ווידג'טים וקצרים. ה-CMS מציע גם אינטגרציה מובנית של מדיה חברתית עם פייסבוק וטוויטר.

Google Search Console היא דרך קלה לשלוח את האתר שלך לגוגל להוספה לאינדקס כך שניתן יהיה למצוא אותו בתוצאות החיפוש. חשוב לעדכן את אתר הוורדפרס שלכם בדרישות גוגל על מנת שתוכלו לקבל חשיפה מקסימלית במנוע החיפוש. גוגל הציגה מספר שינויים באלגוריתם מנוע החיפוש שלה בשנים האחרונות. אחד העדכונים המשמעותיים ביותר היה השינוי באופן שבו גוגל מדרג אתרים עבור תוצאות חיפוש. עדכון זה נקרא Mobile-first indexing, מה שאומר שגוגל משתמשת כעת בעיקר בדירוג עמודים לנייד כדי לדרג אתר לתוצאות חיפוש. לאינדקס מובייל-first הוכחה השפעה גם על אתרי וורדפרס. זה לא קשור רק לאופן שבו האתר בנוי או איך הוא נראה במכשירים ניידים אלא גם באיזו מהירות הוא נטען. על מנת להיות מדורג גבוה יותר בגוגל, צריך לוודא שהאתר שלהם נטען במהירות וניתן לגשת אליו למשתמשים בכל המכשירים.  גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, וזו גם אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אתרי וורדפרס.

קידום אתרי וורדפרס
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר