מה עדיף קידום ממומן או קידום אורגני?

קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר אם אתה מחפש אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח ובת קיימא. זו גם האפשרות המשתלמת ביותר. קידום ממומן לעומת זאת הוא נהדר אם אתה צריך ליצור במהירות הרבה מודעות ותנועה. עם זאת, זה לא כל כך טוב לבניית קשרים עם הלקוחות שלך. התשובה לשאלה זו אינה כה פשוטה ננסה לענות עליה אך בסופו של דבר הכל תלוי בסוג העסק ובקהל היעד.

אז מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן?

קידום אורגני הוא אסטרטגיה הנשענת על כניסות אורגניות דרך גוגל. זה לוקח יותר זמן ודורש הרבה יותר עבודה, אבל יש לו תוצאות טובות יותר בטווח הארוך מכיוון שאנשים נוטים יותר לסמוך על התוכן שהם רואים  בתוצאות בגוגל.

קידום ממומן הוא דרך חלופית לקדם את העסק או המוצר שלך על ידי תשלום עבור משבצות פרסומות בפלטפורמות שונות כגון גוגל, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכו'. ניתן לעשות זאת בתקציב לבחירתך ובדרך כלל זה זול יותר מקידום אורגני כי אתה לא עושה זאת. לא צריך להשקיע בזה הרבה זמן או מאמץ. קידום ממומן הוא סוג של שיווק שקיים כבר שנים. בדרך כלל היא משלמת על ידי החברה וניתן לראות בה פרסומת. התוכן יווצר על ידי החברה או הסוכנות שהם שכרו לעשות זאת, ולרוב הוא יתפרסם בחשבון מדיה חברתית.

קידום אורגני שונה מכיוון שהוא מסתמך על גוגל שלא משלמים להם כדי לקדם משהו. אולי לא תהיה לזה השפעה גדולה כמו קידום ממומן, אבל זה עדיין יכול להגיע להרבה אנשים אם אתה מצליח למצוא את המשפיענים הנכונים ולשתף איתם את התוכן שלך. קידום ממומן הוא סוג של פרסום שבו חברות משלמות כדי לקדם מוצרים או מותגים ברשתות חברתיות, בלוגים, אתרים ופלטפורמות אחרות. קידום אורגני הוא תהליך של קידום מוצר או מותג על ידי יצירה ופרסום של תוכן שאנשים מתעניינים בו. החזר ה-ROI הטוב יותר עבור חברה הוא קידום אורגני מכיוון שהוא יכול לעזור לבנות קשרים ארוכי טווח עם לקוחות.

למה עדיף דווקא קידום אורגני?

קידום אורגני הוא סוג של שיווק שמסתמך על גוגל, כמו ביקורות והפניות של לקוחות. זה נקרא גם "שיווק נכנס" מכיוון שהוא מושך לקוחות לעסק. סוג זה של שיווק אינו כרוך בהוצאת כסף על פרסום או תשלום עבור מיקום בדפי תוצאות של מנועי החיפוש. קידום ממומן, המכונה גם שיווק יוצא, הוא כל צורת פרסום הכוללת את התשלום של המפרסם עבור מיקום בדפי תוצאות של מנועי החיפוש ובצורות אחרות של מדיה כגון מדיה חברתית, טלוויזיה ורדיו. קידום אורגני הוא צורת השיווק הטובה ביותר בעידן המודרני. יש לזה השפעה חיובית הן על החברה והן על לקוחותיה. תוכן ממומן הוא סוג של שיווק המבוסס על קידום בתשלום ללא תוכן אורגני. זה יותר יקר מקידום אורגני, אבל זה יכול להיות יעיל יותר עבור חלק מהעסקים.

 

מה עדיף קידום אורגני או ממומן
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp

מחפשים לקנות קישורים לאתר שלכם?

VamosLink

קישורים שעושים את ההבדל!

לפרטים נוספים
לחצו על הבנאר!
תוכן עניינים
אולי יעניין אותך גם
האתר שלך עומד להמריא!

השאירו פרטים ונדבר