מחפשים כתיבת תכנים איכותית? מעוניינים לשכתב ולשפר את התוכן הכתוב באתר האינטרנט שלכם?

 

הגעתם למקום הנכון – שירותי יצירת תוכן, כתיבה והגהה לטקסט זו המומחיות שלנו!


קופירייטינג לאתרי אינטרנט

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט נחשבת בעיניי רבים כאחד מההיבטים החשובים ביותר בהם נמדדת איכותו של כל אתר אינטרנט, זאת משום שאיכות הכתיבה והתוכן הם שמספקים לגולש את המידע הדרוש לו בעת חיפוש אחר הרכישה, האטרקציה והאינטראקציה הבאה שלו. מומלץ מאוד להשקיע מחשבה ותכנון מוקדם ככל האפשר בעת הזנת מלל לאתר חדש או עריכתו באתר קיים מאחר והתוכן גם משמש לסיווג ודירוג האתר בתוצאות מנועי חיפוש.

אפיון, מיקוד, יצירת תכנים ומבנה

בעת יצירת תכנים לאתרי אינטרנט יש ליצור מבנה היררכי קוהרנטי בין עמודי האתר, תפריטי ניווט, נושאי התוכן, כותרות, והדגשת מילות מפתח רלוונטיות למבקרים פוטנציאליים ולמנועי החיפוש הדומיננטיים בהם נרצה להופיע בהקשר הנכון. לאחר יצירת מבנה האתר או אפיון מחדש ומיקוד ראשוני של התוכן אשר יותאם לאופי העסק או פעילות האתר תוקל עלינו מלאכת הכתיבה ויצירת תוכן איכותי עבור הגולשים באתר שלנו.

טיפים ליצירת תוכן מוצלח באינטרנט:

שלב א':

  1. הגדרת נושאי עיסוק ותחומי פעילות האתר
  2. איתור ומחקר מילות מפתח רלוונטיות לכתיבה
  3. יצירת תוכן שיווקי ו/או אינפורמטיבי עם מתן דגש על המידע הרלוונטי ביותר לקהל היעד שלנו כבסיס להמשך כתיבה
  4. ריכוז וארגון התוכן כמאגר מידע

שלב ב':

  1. תכנון מוקדם לצורך פיזור התוכן באופן אחיד ויעיל באתר
  2. יישום ושימוש נכון בצירופי המפתח בהתחשב בכללי ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) בתוך הטקסט

איך תוכלו לסייע לכתב חיצוני לצורך שיפור איכות הכתיבה:

    • נכונות ויוזמה מצד בעלי האתר לאיסוף מידע חדש ועדכני, יצירה והנגשת תכנים יחודיים לו אם ישנם
    • בקרה עצמאית על איכות כתיבת התכנים וערכם עבור הגולש
    • לוודא הצגת התכנים באופן אופטימלי באתר האינטרנט, מומלץ לסרוק את האתר וויזואלית לשגיאות אפשריות. בחינה זו תכליתה להוסיף נקודת מבטו של בעל המקצוע / האתר.

בזכות שילוב נכון ויישום כלל הטיפים בהצלחה תוכלו ליצור תוכן איכותי ולהניע גולשים חדשים וקבועים לאתר שלכם!

מנוקדת מבט של בעלי האתר והעוסקים בקידומו, כתיבת תכנים נחלקת לשני סוגים מרכזיים, תוכן פנימי (טקסט בתוך האתר) ותוכן חיצוני (טקסט באתר אחר המקשר לאתר או למחבר).

תוכן פנימי – עמודי האתר השונים: דף הבית, אודות, בלוג, מפרטי מוצר וכו'.

תוכן חיצוני – קטעי טקסט באתרי תוכן הנוגעים לתחומי העיסוק של האתר, רישום באינדקסים המפנים לאתר, פרסום פוסטים אורחים בבלוגים ועוד. מומחיותם של מקדמי אתרים מתבטאת בין היתר באיתור נכון של אתרי היעד הנכונים להפצת התוכן, אתרים בעלי ערך גבוהה למשתמשים ולמנועי חיפוש.

לכל אחד מסוגי התוכן תפקיד וערך משלו, על כן יש להיות מודעים ועירניים לכלל החזיתות וערוצי השיווק הקיימים באינטרנט בהם אנו עשויים להופיע, לאחר יצירת התכנים. לדוגמא, הוספת תגיות מידע נכונות יאפשרו תצוגה מקדימה של האתר ותכניו בעת שיתוף ברשתות חברתיות ובאפליקציות העברת מסרים (כדוגמת WhatsApp). על כתיבה נכונה ואפקטיבית לאתרי אינטרנט אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד בבלוג שלנו.

כעת, כשאתם בקיאים יותר בעולם כתיבת התכנים, ומודעים לחשיבותו של התוכן הטקסטואלי באתר שלכם תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו המציע לעשות את העבודה עבורכם ולהזמין תכנים שירותי כתיבה איכותית בקלות ובמהירות! נשמח לעמוד לרשותכם עם אתרכם החדש או שכתוב הקיים במינימום מאמץ עבורכם!

עבורנו, 'כל מילה בסלע' איננו ביטוי מטאפורי, אלא דרך חיים!

למידע נוסף צוות Forcognito ישמח לעמוד לרשותכם,

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

צרו קשר

השאירו הודעתכם ואנו נשוב אליכם בהקדם.