מחפשים כתיבת תכנים איכותית? מעוניינים לשכתב ולשפר את התוכן הכתוב באתר האינטרנט שלכם?

 

הגעתם למקום הנכון – שירותי יצירת תוכן, כתיבה והגהה לטקסט זו המומחיות שלנו!

קופירייטינג לאתרי אינטרנט
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט היא אחד מההיבטים החשובים ביותר בהם נמדד כל אתר אינטרנט, בעיקר משום שהתוכן ואיכותו הם שמספקים למבקרים את המידע הדרוש להם בעת חיפוש אחר הרכישה, האטרקציה והאינטראקציה הבאה שלהם באתר שלכם. מומלץ מאוד להשקיע מחשבה ותכנון מוקדם ככל האפשר בעת עריכה או הזנת מלל בדפי האתר מאחר והתוכן גם משמש לסיווג ודירוג האתר בתוצאות מנועי חיפוש ויכול להשפיע רבות על רמת הפעילות של קהל המבקרים באתר.

אפיון, מיקוד, יצירת תכנים ומבנה

בכל יצירת תכנים לאתרי אינטרנט מומלץ ליצור מבנה היררכי קוהרנטי בין עמודי האתר, תפריטי ניווט, נושאי התוכן, כותרות, והדגשת מילות מפתח רלוונטיות למבקרים פוטנציאליים ולמנועי החיפוש הדומיננטיים בהם נרצה להופיע בהקשר הנכון. לאחר יצירת מבנה האתר או אפיון מחדש ומיקוד ראשוני של התוכן אשר יותאם לאופי העסק או פעילות האתר תוקל עלינו מלאכת הכתיבה ויצירת תוכן איכותי עבור הגולשים באתר שלנו.

דגשים ליצירת תוכן מוצלח באינטרנט

שלב א’:

  1. הגדרת נושאי עיסוק ותחומי פעילות האתר
  2. מחקר מילות מפתח לכתיבה
  3. יצירת תוכן שיווקי ו/או אינפורמטיבי עם מתן דגש על המידע הרלוונטי ביותר לקהל היעד שלנו
  4. מיון וארגון התוכן כמאגר מידע

שלב ב’:

  1. תכנון מוקדם לצורך פיזור התוכן באופן מחושב ויעיל באתר
  2. יישום ושימוש נכון בצירופי המפתח בהתחשב בכללי ה-SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) בתוך הטקסט

איך תוכלו לסייע לכתב חיצוני לשיפור איכות הכתיבה:

    • הפגינו נכונות ויוזמה לאיסוף מידע חדש ועדכני, יצירה והנגשת תכנים יחודיים.
    • קיימו בקרה עצמאית על איכות כתיבת התכנים וערכם עבור הגולש.
    • וודאו את הצגת התכנים באופן אופטימלי באתר שלכם, מומלץ לסרוק אותו וויזואלית לשגיאות אפשריות. בחינה זו תכליתה להוסיף את נקודת מבטו של בעל המקצוע.

בזכות שילובם נכון ויישום כלל הטיפים בהצלחה תוכלו ליצור תוכן איכותי ולהניע גולשים חדשים וחוזרים לאתר שלכם!

מנקודת מבט של בעלי האתר והעוסקים בקידומו, כתיבת תכנים נחלקת לשני סוגים מרכזיים, תוכן פנימי (טקסט בתוך האתר) ותוכן חיצוני (טקסט באתר אחר המקשר לאתר או למחבר).

תוכן פנימי – עמודי האתר השונים: דף הבית, אודות, בלוג, מפרטי מוצר וכו’.

תוכן חיצוני – קטעי טקסט באתרי תוכן הנוגעים לתחומי העיסוק של האתר, רישום באינדקסים המפנים לאתר, פרסום פוסטים אורחים בבלוגים ועוד. מומחיותם של מקדמי אתרים מתבטאת בין היתר באיתור נכון של אתרי היעד הנכונים להפצת התוכן, אתרים בעלי ערך גבוהה למשתמשים ולמנועי חיפוש.

לכל אחד מסוגי התוכן תפקיד וערך משלו, על כן יש להיות מודעים ועירניים לכלל החזיתות וערוצי השיווק הקיימים באינטרנט בהם אנו עשויים להופיע, לאחר יצירת התכנים. לדוגמא, הוספת תגיות מידע נכונות יאפשרו תצוגה מקדימה של האתר ותכניו בעת שיתוף ברשתות חברתיות ובאפליקציות העברת מסרים (כדוגמת WhatsApp). על כתיבה נכונה ואפקטיבית לאתרי אינטרנט אנו מזמינים אתכם לקרוא עוד בבלוג שלנו.

כעת, כשאתם בקיאים יותר בעולם כתיבת התוכן, ומודעים לחשיבותו של התוכן הטקסטואלי באתר שלכם תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו שיוכל לעשות את העבודה עבורכם ולהזמין שירותי כתיבה איכותית בקלות ובמהירות! נשמח לעמוד לרשותכם להנעת אתרכם החדש לפעילות או שכתוב הקיים במינימום מאמץ עבורכם!

עבורנו, “כל מילה בסלע” איננו ביטוי מטאפורי, אלא דרך חיים!